`KiLl Me | nokja*
Administrator
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Śro 23:15, 10 Lut 2010 Temat postu: ex_interp |
|
"Strzela po nogach , a trafia w głowe "
Więc, w każdej grze FPS oprócz modeli postaci mamy tzw hitboxy czyli miejsca/pola, w które zadajemy obrażenia graczom. Tym sposobem jak trafiamy w głowę zabieramy inną wartość hp niż jak trafiamy w nogi czy tułów. Więc interp jest to jakby siatka tych hitboxów tworząca drugi niewidzialny w grze model, którego WIELKOŚĆ(nie położenie) dopasowujemy do pierwotnego modelu w grze właśnie komendą ex_interp. Więc im większy interp tym większa siatka dmg i tym bardziej wystaje poza przeciwnika. Więc grając na fabrycznym interpie 0.1 mamy ogromną przewagę nad innymi graczami bo nasze hitboxy są wysunięte o wiele bardziej poza model widocznej postaci, szczególnie jeśli do tych niepoprawnych ustawień damy odrobinę umiejętności strzeleckich. Jakie są poprawne ustawienia? Po wielu testach oficjalne ligi za poprawne ustawienia przyjęły wartości od 0.01 do 0.05(niektóre serwery/ligi tylko 0.01) między tymi wartościami nie ma praktycznie różnicy. Lecz po zmianie ustawień z fabrycznych dla już trochę przyzwyczajonych do gry graczy mogą pojawić się małe trudności początkowe, jednak wszystko jest kwestią dogrania. Ale czemu macie uznać słuszność moich słów? Przecież mogę sobie tak mówić bo mówić więc może film gracza: Euro was przekona LINK.
Widzimy na nim jaką przewagę daje nam interp 0.1 i czemu jeśli chcemy grać fair nie powinniśmy go używać.
Więc proszę już o nie pisanie tekstów w stylu "lata bez głowy" i obwinianie o to interpu. Jeśli już uważacie, że macie takiego cela i jesteście pewni, że trafiliście w głowę a nie dostał(nie każda broń po trafieniu w głowę zabija!!! To, że macie celownik na głowie nie znaczy, że tam traficie!!!) i to nie wina waszych opóźnień potocznie zwanych lagami, może to być spowodowane przez jego opóźnienia, które mogą być spowodowane wieloma czynnikami(straty pakietów, słabe łączę, niepoprawne ustawiania rate ), które powodują, że model "skacze". Celujecie mu w głowę w jednym miejscu, a on już jest w innym.
|
|